* Zdjęcia pełnią rolę poglądową
TEXA - Stacja do obsługi klimatyzacji KONFORT 760 TOUCH (R1234yf), tryb pracy: automatyczny/manualny, identyfikator czynnika
* Zdjęcia pełnią rolę poglądową
GRUPA: | Stacje do obsługi klimatyzacji | |
Producent: | TEXA | |
Indeks: | TEX Z16453 |
Jedno dotknięcie ekranu by uruchomić serwis
Jest prosta, dzięki 10-calowemu lub 7-calowemu kolorowemu wyświetlaczowi dotykowemu, systemowi operacyjnemu AndroidTM oraz głównemu pulpitowi serwisowemu, na którym użytkownicy wybierają właściwe operacje obsługi pojazdu i łatwo je uruchomiają.
Jest szybka, ponieważ menu nawigacyjne jest intuicyjne i udostępnia wszystkie kluczowe funkcje na stronie głównej, co pozwala zachować należytą precyzję i zapewnia sukces obsługi w zaledwie kilku krokach.
Jest inteligenta, ponieważ stacja korzysta z zaawansowanej komunikacji, która pozwala jej np. na automatyczną aktualizację, otrzymywanie zdalnej pomocy technicznej oraz łączenie się z innymi urządzeniami, takimi jak drukarki czy smartfony. Wykorzystuje również algorytm wyszukiwania, który identyfikuje pojazd w rozległej bazie danych, po słowach kluczowych, unikając w ten sposób klasycznego wyboru marki i modelu.
Zadaniem interfejsu było zebranie na jednym ekranie wszystkich informacji potrzebnych użytkownikow, w trakcie przeprowadzania serwisu układu A/C. W zaledwie kilku krokach przechodzimy od wstępnych czynności uruchomienia stacji do wykonania usługi serwisowej.
Czytelne menu, dostępne na dużym ekranie, minimalizuje ilość koniecznych do wykonania operacji.
Tryb wyszukiwania „Inteligentny wybór modelu” umożliwia ponadto wybór obsługiwanego pojazdu,
po wpisaniu jednego lub kilku słów kluczowych.
Wyjątkowa praktyczność linii KONFORT TOUCH i jej sprytne rozwiązania użytkowe wynikają również z zastosowania łączności Wi-Fi do takich operacji jak:
Moduł Bluetooth pozwala także na połączenie stacji z różnymi akcesoriami, jak na przykład z zestawem wydajności klimatyzacji.
Dostępne jest także gniazdo USB, do wykonywania backup’u raportów serwisowych oraz całego systemu. To rozwiązanie jest bardzo przydatne również do instalowania aktualizacji oprogramowania w przypadku, gdy warsztat nie posiada sieci Wi-Fi.
Oprócz zintegrowanej drukarki termicznej, KONFORT TOUCH przy wykorzystaniu sieci Wi-Fi, umożliwia drukowanie raportów z wykonanych serwisów w formacie A4, na dowolnej drukarce podłączonej do sieci internetowej warsztatu.
Dzięki specjalnej aplikacji, stacje KONFORT mogą komunikować się ze smartfonami z systemem operacyjnym Android i iOS, dając mechanikowi możliwość zdalnego podglądu przebiegu prac związanych z obsługą serwisową i napełnianiem układów klimatyzacji pojazdów.
Technik jest powiadamiany o wszelkich nieprawidłowościach i informowany o zakończeniu usługi. Ponadto, nowa aplikacja pozwala na sprawne zarządzanie danymi z wykonanych serwisów również wtedy, gdy stacja jest wyłączona.
Warsztat kupujący stację KONFORT TOUCH, ma pewność, że korzysta nie tylko z zaawansowanego technologicznie produktu, ale także ze stałej obsługi serwisowej TEXA.
Aby z niej skorzystać, wystarczy podłączyć stację do sieci Wi-Fi warsztatu, uzyskać dostęp do strony Aplikacje
interfejsu oprogramowania i wybrać pozycję Pomoc zdalna.
Z tego miejsca, wysłać zgłoszenie do działu technicznego TEXA, który zdalnie przejmie kontrolę nad KONFORT
TOUCH w celu wykonania przeglądu przy współpracy mechanika obecnego w warsztacie.
Serwisant będzie mógł na przykład aktywować stację, sprawdzić jej stan pracy i wszelkie wygenerowane błędy, skalibrować wagę, sprawdzić zespół elektrozaworu i wiele, wiele więcej.