* Zdjęcia pełnią rolę poglądową
BOSCH - Urządzenie ADAS DAS 3000, do kalibracji: kamer, radarów, grupa VAG, zaciski na koła
* Zdjęcia pełnią rolę poglądową
GRUPA: | Urządzenia do kalibracji kamer, radaru i czujników | |
Producent: | BOSCH | |
Indeks: | 0 684 300 109 |
Rozwiązania Bosch do kalibracji kamer
zapewniają bezpieczną jazdę
Dostępna jest już szeroka oferta systemów wspomagania kierowcy, ułatwiających jazdę po autostradach i drogach. Te inteligentne systemy, wyposażone w radary i kamery, potrafią rozpoznawać innych uczestników ruchu drogowego w różnych sytuacjach wcześniej ostrzegać kierowcę o zagrożeniach lub w razie potrzeby nawet zadziałać automatycznie. Jest to możliwe w niektórych przypadkach poprzez komunikację oraz interakcję różnych podzespołów. Pozwala to często uniknąć wypadków w ruchu miejskim lub przynajmniej ograniczyć znacznie ich skutki.
Nowe technologie związane z systemami wspomagania kierowcy stawiają wymagania szczególnie przed serwisami wymiany szyb.
Firma Bosch oferuje w tym zakresie odpowiednie urządzenia do kalibrowania kamer podczas wymiany szyb.
Typowe systemy ADAS (Advanced Driver Assistance System), które wymagają kalibracji kamery po wymianie szyby:
Asystent pasa ruchu
Systemy te wykrywają niezamierzone opuszczanie pasa ruchu i wcześnie ostrzegają kierowcę, aktywnie pomagają utrzymać pojazd na pasie lub zmienić pas.
Rozpoznawanie znaków
System rozpoznaje znaki drogowe i wyświetla odpowiednie informacje w zestawie wskaźników, który w razie potrzeby wysyła ostrzeżenia dla kierowcy.
Asystent hamowania awaryjnego
Ten system pomaga zapobiegać kolizjom z innymi pojazdami, a także z niechronionymi użytkownikami dróg. Jeżeli wypadek jest nieunikniony, to system zmniejsza co najmniej prędkość pojazdu, a tym samym redukuje ryzyko
doznania obrażeń.
Warto wiedzieć: W przypadku systemów wspomagania kierowcy rozróżnia się kalibrację dynamiczną i kalibrację statyczną. Przy statycznej kalibracji jest potrzebna specjalna tablica kalibracyjna i odpowiedni przyrząd diagnostyczny (np. KTS 350). W szczególnych przypadkach może występować również połączenie procedur kalibracji dynamicznych i statycznych (np. w samochodach Honda, Mercedes-Benz i Hyundai). Wówczas z reguły najpierw przeprowadza się kalibrację statyczną, a następnie kończy się kalibracją dynamiczną (jazdą kalibracyjną). Przez całą procedurę prowadzi program ESI[tronic] 2.0.
Obsługiwane MARKI i MODELE POJAZDÓW zgodnie z wytycznymi i zaleceniami producenta !!!
O szczegóły pytaj sprzedawcy lub opiekuna handlowego.
Więcej informacji w specyfikacji urządzenia oraz tabelach i danych katalogowych producenta.