Agregaty prądotwórcze
BHP odzież ochronna, rękawice, czyściwa, pasty do rąk, itp
Chemia motoryzacyjna
Diagnostyka
Elektronarzędzia
Elektryka, Oświetlenie warsztatowe
Inwestycje pod klucz: Warsztaty, Stacje Kontroli, Myjnie
Kompresory i instalacje sprężonego powietrza
Lakiernictwo samochodowe
Materiały reklamowe
Meble warsztatowe
Narzędzia
Narzędzia i kleje do szyb
Normalia
Obrabiarki
Obsługa akumulatorów
Obsługa klienta i organizacja pracy warsztatu
Obsługa ogumienia
Obsługa olejów i smarów
Obsługa pojazdów elektrycznych i hybrydowych
Obsługa płynów roboczych
Obsługa układu klimatyzacji
Obsługa układu paliwowego i doładowania
Opakowanie transportowe
Podnośniki, podpory, dźwigniki, żurawie
Pozostałe: Urządzenia, akcesoria, elementy itp.
Prasy
Szkolenia warsztatowe
Urządzenia czyszcząco-myjące
Urządzenia do kontroli geometrii kół
Urządzenia do obsługi karoserii i nadwozia
Urządzenia wyprzedażowe
Wyciągi spalin
Wydawnictwa warsztatowe
Urządzenie rozruchowe Urządzenie rozruchowe model: Hybrid Booster, napięcie: 12V, prąd rozruchu: 1300A, szczytowy prąd rozruchu: 2200A, waga: 4,3 kg, długość kabla: 1,3 m,

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Urządzenie rozruchowe

Urządzenie rozruchowe

SONIC - Urządzenie rozruchowe model: Hybrid Booster, napięcie: 12V, prąd rozruchu: 1300A, szczytowy prąd rozruchu: 2200A, waga: 4,3 kg, długość kabla: 1,3 m,

Urządzenie rozruchowe
Urządzenie rozruchowe

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Cena katalogowa:
1 554.17 PLN netto
W magazynie:3szt.

Informacje o towarze:

GRUPA: Obsługa akumulatorów
Producent: SONIC
Indeks: 48148

Dodatkowe informacje katalogowe:

Zwiń
Nazwa: Urządzenie rozruchowe
Model: Hybrid Booster
Napięcie: 12 [V]
Prąd rozruchu: 1300 [A]
Szczytowy prąd rozruchu: 2200 [A]
Waga: 4,3 [kg]
Długość kabla: 1,3 [m]
Sezonowość towarów*: Sezon zimowy

SONIC Hybrid Booster to urządzenia rozruchowe oparte na najnowszej technologii ultra-kondensatorów. Do rozruchu pojazdu urządzenie wykorzystuje ultra-kondensatory a nie wewnętrzną baterię (co ma miejsce tradycyjnych booserach). Usunięcie wewnętrznego akumulatora sprawiło, że urządzenie jest lekkie, kompaktowe i nie wymaga konserwacji. Ultra-kondensatory zaprojektowane są tak aby przyjmować i oddawać duże moce zasilania w ciągłym cyklu. Ładowanie ultra-kondensatorów można przeprowadzić na 3 sposoby:
1. Z rozładowanego akumulatora - 2 minuty (przy napięciu akumulatora nie mniejszym niż 8 V)
2. Za pomocą kabla zapalniczki - 4-6 minut
3. Za pomocą baterii wbudowanej w urządzenie - 4-6 minut

- Technologia ultra-kondensatorów Ultracapacitors + Back-up Lithium Battery
- Brak wewnętrznego akumulatora rozruchowego
- Wewnętrzna bateria do ładowania ultra-kondensatorów
- Prąd rozruchowy 12V-1300A
- Nie wymaga okresowej konserwacji, nie ma konieczności doładowywania, można utrzymywać w stanie rozładowanym bez pogorszenia parametrów rozruchu.
- 10 000 cykli / 10 lat życia
- Kompaktowy i lekki
- Długość przewodów 130 cm
- Przekrój przewodu 25 mm2
- Pojemność baterii litowej 11.1V-2200mAh
- Waga 4.3 kg
- Zalecenia wielkości silnika Benzyna: do 7,0 litrów (bez akumulatora / niskia temperatura)
- Diesel: do 4,0 litrów (bez akumulatora / niskia temperatura) do 5,0 l (bez akumulatora / ciepła temperatura)
- Dołączone akcesoria - Kabel Micro-USB (do ładowania baterii litowej)
- Kabel zapalniczki (do ładowania Ultracaps)
- Łatwe i szybkie ładowanie - 3 sposoby:
- Z rozładowanego akumulatora pojazdu (60-120 sekund)
- Za pomocą kabla zapalniczki samochodowej 12 V DC (4-6 minut)
- Za pomocą wbudowanego akumulatora litowego (4-6 minut)