* Zdjęcia pełnią rolę poglądową
MIDTRONICS - Prostownik ChargeXpress, napięcie ładowania: 12/24 V MIDTRONICS, prąd ładowania: 50A, napięcie zasilania: 230V
* Zdjęcia pełnią rolę poglądową
GRUPA: | Obsługa akumulatorów | |
Producent: | MIDTRONICS | |
Indeks: | CX-PRO50-2 |
ChargeXpress PRO ma zastosowanie w różnych miejscach, np. w showroomie, w warsztacie czy w serwisie i innych, ze względu na wygląd, wymiary i wagę. Demonstrując pojazd w salonie upewnij się, że akumulator samochodu jest w dobrym stanie i w pełni naładowany. Samochód z rozładowanym akumuatorem trudno jest zaprezentować nie mówiąc już jego sprzedaży. Podczas diagnozowania lub programowania pojazdu,napięcie akumulatora powinno pokazywać się w okienku jako w pełni naładowane. Niski poziom napięcia podczas programowania może doprowadzić doprzerwania procesu lub uszkodzeń. Podczas zwykłych czynności serwisowych, akumulator powinien być podłączony do ładowania, w przeciwnym wypadku istnieje ryzyko rozładowania go. Często do warsztatu trafiają samochody z częściowo rozładowanych akumulatorem. ChargeXpressPRO to idealne rozwiązanie, aby ładować jeden lub dwa akumulatory jednocześnie, nawet jeśli są one różnych typów. Ładowarkę można odpowiednio zaprogramować.
Szerokie zastosowanie
Midtronics ChargeXpress PRO 50-2 jest ładowarką z za- silaczem pozwala ładować różne rodzaje akumulatorów i przy tym dużo zaoszczędzić. Precyzyjne ładowanie ChargeXpress PRO 50-2, przeciwnie do tradycyjnych ładowarek, posiada inteligentny system wykrywania możliwości ładowania, co pomaga uniknąć niepotrzebnych usterek, oszczędza czas i energię. Optymalne i inteligentne ładowanie przedłuża żywotność akumulatora. Ładowarki Midtronics (C2) z zasilaczem impulsowym, technologii wysokiej częstotliwości wraz z inteligentną krzywą ładowania zapewniają jednostajne i indywidualne
ładowanie dostosowane do akumulatora. Prace serwisowe i programownie Podczas czynności serwisowych, napięcie powinno być jednostajne, a akumulator naładowany. Użycie trybu zasilania zapewni pełne naładowanie podczas pracy z pojazdem.
Prace związane z diagnostyką takie jak przeprogramowanie ECU mogą spowodować rozładowanie akumulatora. Niski poziom napięcia podczas programowania może doprowadzić do przerwania procesu lub uszkodzeń.