Olej do układu wspomagania Olej przekładniowy SSF CHF 11S (1L) (do ukladów wspomagania); BMW 83290429576; CITROEN 9979A1; FORD 1384110; FORD WSS-M2C204-A2; HYUNDAI 0310000130; HYUNDAI PSF-4; KIA 0310000130; KIA PSF-IV; MB 343.0

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Olej do układu wspomagania

RAVENOL - Olej przekładniowy SSF CHF 11S (1L) (do ukladów wspomagania); BMW 83290429576; CITROEN 9979A1; FORD 1384110; FORD WSS-M2C204-A2; HYUNDAI 0310000130; HYUNDAI PSF-4; KIA 0310000130; KIA PSF-IV; MB 343.0

Olej do układu wspomagania

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Cena katalogowa:
50.32 PLN netto
W magazynie: >9 szt.

Informacje o towarze:

GRUPA: Oleje przekładniowe
Producent: RAVENOL
Indeks: RAV SSF FLUID 1L

Pliki do pobrania:

Dodatkowe informacje katalogowe:

Zwiń
Producent: RAVENOL
Nazwa: Olej przekładniowy
Norma: MB 344.0
Norma: BMW 83290429576
Norma: VW G 004 000 M2
Norma: FORD 1384110
Norma: HYUNDAI PSF-4
Przeznaczenie: Autobusy
Norma: VW G 002 000
Norma: FORD WSS-M2C204-A2
Norma: KIA PSF-IV
Norma: OPEL/GM 1940715
Norma: TOYOTA PSF NEW-W
Przeznaczenie: Osobowe
Przeznaczenie: Agro
Pojemność: 1 [l]
Norma: OPEL/GM 1940766
Norma: VOLVO 30741424
Norma: HYUNDAI 0310000130
Przeznaczenie: Ciężarowe
Przeznaczenie: Przemysł
Norma: MB 345.0
Norma: CITROEN 9979A1
Norma: TOYOTA 0888601115
Linia: SSF CHF 11S
Norma: MB 343.0
Norma: VW TL 52146
Norma: ZF TE-ML 02K
Norma: KIA 0310000130
Podział piktogramy: 2. Oleje przekładniowe

RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid jest specjalnym olejem hydraulicznym na bazie olejów syntetycznych i mineralnych z bezpopiołowymi dodatkami uszlachetniającymi. Przez specjalne sformułowanie zostają decydująco określone właściwości RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid. Gwarantujemy znakomitą stabilność oleju w niskich temperaturach.


RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid został zaprojektowany dla zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się również stosowanie go do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym.

Odpowiada wymogom normy VW TL 521 46 i posiada optymalne osiągi jako olej centralnej hydrauliki w kierowniczym układzie wspomagania, w mechanizmie kierowania osi tylnej, regulacji wzniosu, hydropneumatycznym zawieszeniu, amortyzatorach, do aktywnego tłumienia i podpory silnika, do napędu hydrostatycznego wentylatorów, alternatora i urządzenia klimatyzacyjnego, do systemów kontroli stabilizacji i trakcji (ABS/ASR/ASC), centralnego zamka, elektrohydraulicznego sterowania składanego dachu pojazdów cabrio, hydraulicznego wspomagania siły hamowania i hydropneumatycznego zawieszenia w pojazdach marki VW, Audi, Seat, Skoda. Szczególnie nadaje się do zastosowania w zimnych krajach.

Właściwości:

- Ekstremalnie niską temperaturę krzepnięcia
- Polepszoną lepkość i właściwości cierne
- Bardzo dobrą ochronę przed zużywaniem się elementów
- Wspaniałą stabilność termiczną
- Ulepszone właściwości EP
- Dużą odporność na spienienie
- Neutralne zachowanie wobec materiałów uszczelniających
- Pewna ochronę przed korozją.

Specyfikacje:

- ISO 7308
- DIN 51524 Teil 2
- VW TL 521 46 (G002 000, G004 000), MB 343.0, 345.0, CHF11S, CHF202, Opel 1940 715, Opel 1940 766,
- Ford M2C204-A, Ford 1 384 110, ZF TE-ML 02K, SAAB 93160548, BMW 83 29 0 429 576, Citroen 9979 A1

Zalecane towary: