Czytaj więcej
Zwiń
Przeznaczenie: Autobusy
OEM specyfikacja: NISSAN ATF S
OEM specyfikacja: KIA SP-IV
OEM specyfikacja: HYUNDAI SP-III
OEM specyfikacja: TOYOTA T-III
Nazwa: Olej ATF
OEM specyfikacja: TOYOTA T
OEM specyfikacja: TOYOTA T-IV
OEM specyfikacja: KIA SP-III
OEM specyfikacja: TOYOTA T-II
Linia produktowa: TRANSMAX ATF
Przeznaczenie: Osobowe
Przeznaczenie: Agro
OEM specyfikacja: HONDA ATF Z1
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 11B
OEM specyfikacja: MAZDA ATF MV
Kod producenta: 15F0B8
Pojemność: 1 [l]
OEM specyfikacja: NISSAN ATF D
OEM specyfikacja: MB 236.9
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 14C
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 16M
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 20C
OEM specyfikacja: BMW 8322 9407 807
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 04D
OEM specyfikacja: MAZDA ATF FZ
Przeznaczenie: Ciężarowe
Przeznaczenie: Przemysł
OEM specyfikacja: MB 236.7
OEM specyfikacja: TOYOTA WS
OEM specyfikacja: MB 236.81
OEM specyfikacja: MB 236.1
OEM specyfikacja: HYUNDAI SP-IV
OEM specyfikacja: VW 501.60
OEM specyfikacja: JASO 1A
OEM specyfikacja: MAN 339 Z12
Producent: CASTROL
Podział piktogramy: 2. Oleje przekładniowe
Kolor oleju: Żółty
OEM specyfikacja: HONDA ATF DW-1
OEM specyfikacja: MB 236.6
OEM specyfikacja: MB 236.10
OEM specyfikacja: MAN 339 V2
OEM specyfikacja: MAN 339 Z3
OEM specyfikacja: VOITH H55.6336.XX
OEM specyfikacja: MAZDA ATF M-III
CASTROL Transmax Z to całkowicie syntetyczny olej do przekładni automatycznych i ręcznych. Różni się on od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie w bardzo niskich i wysokich temperaturach, co zapewnia bezawaryjne działanie przekładni. Konwencjonalne olej ATF tracą już po pierwszych 5.000 km przebiegu 35% swojej lepkości. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.Tramsmax Z w trakcie długiego użytkowania nie traci swojej lepkości i pozostaje stabilny. Olej przekładniowy CASTROL Transmax Z także zmniejsza siłę potrzebną do zmiany biegów oraz redukuje straty momentu obrotowego co poprawia sprawność przekładni w całym zakresie obciążeń.