Czytaj więcej
Zwiń
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 12N
Przeznaczenie: Autobusy
OEM specyfikacja: MAN 342 M3
API: GL-5
Przeznaczenie: Osobowe
Przeznaczenie: Agro
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 08
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 12L
API: GL-4
Pojemność: 60 [l]
API: MT-1
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 07A
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 16F
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 21C
Linia produktowa: MOBILUBE
OEM specyfikacja: MB 235.8
Producent: MOBIL
Lepkość: 75W90
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 17B
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 19C
OEM specyfikacja: MAN 341 Z2
Przeznaczenie: Ciężarowe
Przeznaczenie: Przemysł
OEM specyfikacja: MAN 341 E3
Nazwa: Olej MTF
OEM specyfikacja: SCANIA STO 1:0
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 05B
OEM specyfikacja: ZF TE-ML 2B
Podział piktogramy: 2. Oleje przekładniowe
Mobilube 1 SHC 75W-90 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany w oparciu o syntetyczne oleje bazowe i najnowszą technologię dodatków uszlachetniających. Przeznaczony do stosowania w wysoko obciążonych manualnych skrzyniach biegów i mostach napędowych, które wymagają stosowania olejów przekładniowych o doskonałych własnościach przenoszenia obciążeń sprawdzających się w szerokim zakresie temperatur otoczenia oraz wszędzie tam, gdzie mogą występować przeciążenia lub obciążenia udarowe. Mobilube 1 SHC 75W-90wyróżnia się doskonałą stabilnością termicznącią, mwysokim wskaźnikiem lepkości(VI), wyjątkowo niską temperaturę płynięcia oraz doskonałymi właściwościami w niskich temperaturach.
Najnowocześniejsza technologia wykorzystana przy produkcji oleju Mobilube 1SHC 75W-90 pozwoliła osiągnąć odpowiednią charakterystykę lepkościową niezbędną do pracy w szerokim zakresie temperatur, optymalną odpornośc na degradację termiczną i utlenianie, a także doskonałe własności przeciwzużyciowe. Wykorzystanie unikalnych, syntetycznych olejów bazowych pozwoliło otrzymać trwały film olejowy w warunkach wysokich temperatur pracy i jednocześnie zapewniło skuteczne smarowanie elementów przekładni w skrajnie niskich temperaturach otoczenia. Mobilube 1 SHC 75W-90 spełnia lub przewyższa wymagania klasyfikacji Service MT-1/GL-4/GL-5 dla olejów przekładniowych.