Urządzenia do pomiaru laserem PRECYZJA . GTL-410-000-130 Inter Cars: Wyposażenie warsztatów - narzędzia i kompletne wyposażenie Twojego warsztatu. Przejrzyj nasz pełny katalog.
Agregaty prądotwórcze
Auto detailing
BHP odzież ochronna, rękawice, czyściwa, pasty do rąk, itp
Chemia motoryzacyjna
Diagnostyka
Elektronarzędzia
Elektryka, Oświetlenie warsztatowe
Inwestycje pod klucz: Warsztaty, Stacje Kontroli, Myjnie
Kompresory i instalacje sprężonego powietrza
Lakiernictwo samochodowe
Materiały reklamowe
Meble warsztatowe
Narzędzia
Narzędzia i kleje do szyb
Normalia
Obrabiarki
Obsługa akumulatorów
Obsługa klienta i organizacja pracy warsztatu
Obsługa ogumienia
Obsługa olejów i smarów
Obsługa pojazdów elektrycznych i hybrydowych
Obsługa płynów roboczych
Obsługa układu klimatyzacji
Obsługa układu paliwowego i doładowania
Ogrzewanie, chłodzenie, wentylacja
Opakowanie transportowe
Podnośniki, podpory, dźwigniki, żurawie
Pozostałe: Urządzenia, akcesoria, elementy itp.
Prasy
Szkolenia warsztatowe
Taśma uszczelniająca
Urządzenia czyszcząco-myjące
Urządzenia do kontroli geometrii kół
Urządzenia do obsługi karoserii i nadwozia
Urządzenia wyprzedażowe
Wyciągi spalin
Wydawnictwa warsztatowe
Urządzenia do pomiaru laserem , Laserowe GTL TRUCK ECO STANDARD

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Urządzenia do pomiaru laserem

PRECYZJA . - , Laserowe GTL TRUCK ECO STANDARD

Urządzenia do pomiaru laserem

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Cena katalogowa:
21 524.49 PLN netto
W magazynie:0szt.

Informacje o towarze:

GRUPA: Samochody ciężarowe
Producent: PRECYZJA .
Indeks: GTL-410-000-130

Pliki do pobrania:

Dodatkowe informacje katalogowe:

Zwiń
Typ urządzenia: Laserowe
Model: GTL TRUCK ECO STANDARD
Producent: PRECYZJA .
Obsługiwane pojazdy: samochody ciężarowe

TRUCK ECO COMPACT- przyrząd laserowo-mechaniczny na wózku
Stanowisko odkładcze, 2 zespoły pomiarowe, 2 obrotnice ciężarowe, 2 zaciski ciężarowe z kpl. łap specjalnych, rozpórka hamulca, wspornik ekranu pionowy krótki, zestaw liniałów pomiarowych (mechanizmy samocentrujące (2 szt.), listwy pionowe (4 szt.), listwy pionowe krótkie (4 szt.), wysięgniki (4 szt.), ekrany główne (4 szt.), ekrany zbieżności (2 szt.), zawiesie do naczepy (1 szt.), zawiesie do przyczepy (1 szt.), uchwyty magnetyczne (4 szt.))
Certyfikat ITS (luty 2017)

Truck Eco jest laserowym przyrzadem do kontroli geometrii ustawienia kół pojazdów dwu- i wieloosiowych: samochodów
ciearowych, autobusów, naczep i przyczep posiadajacych obrecze w zakresie srednic od 14”do 24”.
Przyrzad ten pozwala na dokonywanie pomiarów wzgledem osi symetrii ramy pojazdu, która w przypadku samochodów
ciearowych, autobusów, naczep i przyczep jest podstawowym elementem nosnym ich podwozi.
Przyrzad pozwala na kontrole nastepujacych parametrów informujacych o stanie geometrii kół:
- zbienosci indywidualnych kół przednich ,
- zbienosci całkowitej kół przednich ,
- zbienosci indywidualnych kół tylnych,
- zbienosci całkowitej kół tylnych,
- katów pochylenia kół przednich i tylnych ,
- kata przesuniecia kół tylnych,
- sladowosci kół,
- katów wyprzedzenia osi sworzni zwrotnic,
- katów pochylenia osi sworzni zwrotnic,
- rónicy katów skretu kół przy skrecie o 20°,
- maksymalnych katów skretu kół.
Dzieki bogatemu i uniwersalnemu wyposaeniu przyrzad jest przystosowany do przeprowadzania pomiarów we wszystkich typach
samochodowych stacji diagnostycznych oraz w warsztatach naprawczych. Wymagana jest jedynie wypoziomowana twarda podłoga
i ewentualnie dodatkowo kanał (do przeprowadzania regulacji) lub podnosnik diagnostyczny.
Do wykonywania pomiarów katów poziomych kół tylnych przyrzad Truck Eco wykorzystuje niskoenergetyczny i bezpieczny laser
półprzewodnikowy oraz zestaw liniałów pomiarowych umoliwiajacych bazowanie na ramie pojazdu. Na liniałach tych zawieszane sa
słuace do rzutowania promienia laserowego płaskie ekrany posiadajace podziałki, na których realizowany jest odczyt katów poziomych
kół tylnych. Podziałki tych ekranów tworza siatke pomiarowa bazujaca na osi ramy pojazdu. Zastosowanie lasera umoliwia pomiar
nawet przy bardzo intensywnym nasłonecznieniu. Pomiar katów pionowych realizowany jest przy uyciu mechanizmu krzywkowego.
Do kompensacji bicia układu koło-zacisk wykorzystano promien lasera oraz specjalne kompensatory bicia znajdujace sie na zaciskach.
Zespoły pomiarowe przyrzadu Truck Eco sa zasilane bezprzewodowo przy uyciu umieszczonych w nich na stałe pakietów baterii
akumulatorów. Sa one automatycznie doładowywane po kadym odłoeniu zespołów pomiarowych na stanowisku odkładczym. Istnieje
równie moliwosc przewodowego zasilania zespołów pomiarowych podłaczonych do zasilacza.

Dane techniczne Truck Eco
Zakresy pomiarowe przyrzadu do pomiaru:
• zbienosci indywidualnej koła przedniego.............................................. ±35
• zbienosci całkowitej kół przednich........................................................±1° 10'
• zbienosci indywidualnej koła tylnego....................................................... ±35
• zbienosci całkowitej kół tylnych...........................................................±1° 10'
• kata pochylenia koła................................................................................. ±5°
• kata wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy...................................... - 5° ÷ ±18°
• kata pochylenia osi sworznia zwrotnicy........................................... - 5° ÷ ±18°
• kata przesuniecia kół tylnych ................................................................. ±35
• sladowosci kół (skale ekranów głównych) ........................................±400mm
• katów skretu kół (skale obrotnic)....................................................... ±60°
Dokładnosc pomiaru poszczególnych parametrów:
• zbienosc indywidualna koła przedniego................................................. ±5
• zbienosc indywidualna koła tylnego ...................................................... ±5
• kat pochylenia koła................................................................................... ±5
• kat wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy................................................. ±10
• kat pochylenia osi sworznia zwrotnicy...................................................... ±10
• sladowosc kół........................................................................................... ±2mm
• rónica katów skretu kół i maksymalny kat skretu kół .............................. ±1°
Rozdzielczosc wskazan (działka elementarna)
• skala kata pochylenia koła ...................................................................... 5
• skala kata wyprzedzenia i pochylenia sworznia zwrotnicy....................... 10
• skala ekranu zbienosci ......................................................................... 5
• skala ekranu głównego (sladowosc kół) ................................................. 1mm
• skala obrotnicy (rónica katów skretu kół i maksymalny kat skretu kół) .. 1°