Preparat do układu chłodzenia STEEL SEAL STEEL SEAL 473ML PL Inter Cars: Wyposażenie warsztatów - narzędzia i kompletne wyposażenie Twojego warsztatu. Przejrzyj nasz pełny katalog.
Agregaty prądotwórcze
Auto detailing
BHP odzież ochronna, rękawice, czyściwa, pasty do rąk, itp
Chemia motoryzacyjna
Diagnostyka
Elektronarzędzia
Elektryka, Oświetlenie warsztatowe
Inwestycje pod klucz: Warsztaty, Stacje Kontroli, Myjnie
Kompresory i instalacje sprężonego powietrza
Lakiernictwo samochodowe
Materiały reklamowe
Meble warsztatowe
Narzędzia
Narzędzia i kleje do szyb
Normalia
Obrabiarki
Obsługa akumulatorów
Obsługa klienta i organizacja pracy warsztatu
Obsługa ogumienia
Obsługa olejów i smarów
Obsługa pojazdów elektrycznych i hybrydowych
Obsługa płynów roboczych
Obsługa układu klimatyzacji
Obsługa układu paliwowego i doładowania
Ogrzewanie, chłodzenie, wentylacja
Opakowanie transportowe
Podnośniki, podpory, dźwigniki, żurawie
Pozostałe: Urządzenia, akcesoria, elementy itp.
Prasy
Szkolenia warsztatowe
Taśma uszczelniająca
Urządzenia czyszcząco-myjące
Urządzenia do kontroli geometrii kół
Urządzenia do obsługi karoserii i nadwozia
Urządzenia wyprzedażowe
Wyciągi spalin
Wydawnictwa warsztatowe
Preparat do układu chłodzenia Preparat uszczelniający układ chłodzenia, Steel Seal, 473ml, zastosowanie: przepalona uszczelka pod głowicą,

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Preparat do układu chłodzenia

Preparat do układu chłodzenia

STEEL SEAL - Preparat uszczelniający układ chłodzenia, Steel Seal, 473ml, zastosowanie: przepalona uszczelka pod głowicą,

Preparat do układu chłodzenia
Preparat do układu chłodzenia

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Cena katalogowa:
190.39 PLN netto
W magazynie: >9 szt.

Informacje o towarze:

GRUPA: Dodatki i uszlachetniacze
Producent: STEEL SEAL
Indeks: STEEL SEAL 473ML PL

Pliki do pobrania:

Dodatkowe informacje katalogowe:

Zwiń
Zastosowanie: przepalona uszczelka pod głowicą
Nazwa: Preparat uszczelniający układ chłodzenia
Nazwa własna: Steel Seal
Pojemność: 473 [ml]

Prosty środek w płynie rozwiązaniem dla przepalonej uszczelki głowicy
Kompatybilny z większością rodzajów płynów chłodniczych i pojazdami z układem chłodzenia cieczą.
Steel Seal™ naprawi wszystkie rodzaje awarii uszczelki głowicy:
- przepalone uszczelki głowicy 
- zniekształcone głowice cylindrów 
- pęknięte bloki 
- opuszczone tuleje cylindrów
 
Kompatybilny z większością rodzajów płynów chłodniczych i pojazdami z układem chłodzenia cieczą.
Steel Seal™ działa we wszystkich typach pojazdów, w tym samochodach, motocyklach, busach, pickupach, pojazdach 4x4, ciągnikach, ciężarówkach i łodziach.
 
CZY STEEL SEAL™ NAPRAWDĘ DZIAŁA?
Krótko mówiąc, tak, ale nie musisz wierzyć nam na słowo.
Steel Seal ™ cieszy się wielkim uznaniem, czego dowodzi ogromna liczba stałych klientów, a także liczne nagrody branżowe.
Nie twierdzimy, że Steel Seal™ naprawi każde uszkodzenie uszczelki głowicy. Czasem może być ono po prostu zbyt poważne. Jednak jeśli stosunkowo wcześnie zauważysz problem, gwarantujemy, że nie ma na rynku drugiego takiego produktu o wyższym wskaźniku skuteczności. Gdyby jednak, co mało prawdopodobne, Steel Seal™ nie poradził sobie z uszkodzeniem, możesz otrzymać zwrot pieniędzy zgodnie z warunkami naszej gwarancji.
ILE BUTELEK STEEL SEAL™ BĘDZIE CI POTRZEBNE?
Pojazdy z silnikami o pojemności do 2,5 litra potrzebują tylko jednej butelki Steel Seal™, silniki 2,5-4,0 litra dwóch, natomiast silniki powyżej 4,0 litrów trzech butelek produktu.
Wielkość silnika Butelki
Do 2,5 litra 1
Do 4,0 litrów 2
Ponad 4,0 litry 3
CZY STEEL SEAL™ MOŻE ZABLOKOWAĆ LUB ZAPCHAĆ UKŁAD CHŁODZENIA W MOIM POJEŹDZIE?
Steel Seal™ nie blokuje ani nie zapycha układu chłodzenia. Nie powoduje też żadnych uszkodzeń pojazdu. W przeciwieństwie do innych produktów o podobnych właściwościach, Steel Seal™ nie zawiera włóknistego materiału. Opiera się on natomiast na procesie wiązania termo-chemicznego, w celu uszczelnienia wycieku w uszkodzonej uszczelce głowicy.
 
JAK STOSOWAĆ STEEL SEAL™?
NAPRAWA PRZEPALONEJ USZCZELKI GŁOWICY W TRZECH PROSTYCH KROKACH...
1. Upewnij się, że silnik jest zimny i zdejmij korek chłodnicy. Wlej Steel Seal™ bezpośrednio do chłodnicy i z powrotem załóż korek dobrze go dokręcając. Uwaga: Jeśli nie masz korka chłodnicy, wlej płyn bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego.
2. Ustaw ogrzewanie i dmuchawę na maksimum. Uruchom silnik i zwiększ temperaturę w pojeździe. Po osiągnięciu przez pojazd temperatury roboczej pozostaw go na chodzie przez 30 minut. Wyłącz pojazd i pozwól mu całkowicie ostygnąć. Jeśli to konieczne, uzupełnij płyn chłodniczy/wodę, po czym szczelnie dokręć korek chłodnicy.
3. Pozostaw Steel Seal™ w układzie i prowadź pojazd jak zwykle.
DODATKOWE UWAGI: Jeśli wprowadzasz Steel Seal™ przez zbiornik wyrównawczy, upewnij się, że ma on wystarczająco dużo miejsca by Steel Seal™ dostał się bezpośrednio do układu chłodzenia a nie pozostał jedynie w zbiorniku wyrównawczym.
ABY USYSKAĆ NAJLEPSZE REZULTATY:
- Jeśli wypróbowałeś już inne produkty niższej jakości, przepłucz układ chłodzenia czystą wodą poprzednio odłączając dolny wąż chłodnicy. 
- Nie używaj środka płuczącego. Po przepłukaniu systemu, ponownie podłącz dolny wąż chłodnicy.
DODATKOWE INSTRUKCJE W PRZYPADKU CIŚNIENIA WSTECZNEGO:
Poniższe wskazówki przeznaczone są dla osób, które mają problem z dużą ilością ciśnienia wstecznego w układzie chłodzenia, objawiające się zwykle bulgotaniem i pojawieniem się pęcherzyków powietrza w zbiorniku wyrównawczym lub poprzez powietrze przepływające przez korek chłodnicy.
Instrukcje dla mechaników zawodowych:
- zlokalizuj cylinder powodujący bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie (wyjmuj świece zapłonowe pojedynczo, aż bulgotanie ustanie a pęcherzyki powietrza znikną). 
- przed uruchomieniem silnika wyjmij świecę zapłonową lub wtryskiwacz z cylindra, która powodowała bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie. Jeśli to możliwe, rozłącz przewód wtryskiwacza z tego cylindra. Ograniczy to ilość niespalonego paliwa trafiającego do komory spalania. 
- wykonaj krok numer 2 (jak w instrukcji powyżej) ale z wyjętą świecą zapłonową/wtryskiwaczem. Kiedy silnik pojazdu ostygnie, umieść wszystkie części z powrotem na swoim miejscu i uruchom silnik raz jeszcze by upewnić się, że bąbel kowanie ustało.
Instrukcje dla osób niezajmujących się mechaniką pojazdów:
- Jeśli nie możesz zlokalizować świecy zapłonowej/wtryskiwacza odpowiedzialnych za ciśnienie wsteczne, uruchom silnik przy niższym poziomie płynu chłodniczego (do górnej części rdzenia chłodnicy) i przy zdjętym korku chłodnicy lub przy zdjętym korku ze zbiornika wyrównawczego przy ledwo widocznym płynie.