Olej do układu wspomagania RAVENOL RAV SSF FLUID 1L Inter Cars: Wyposażenie warsztatów - narzędzia i kompletne wyposażenie Twojego warsztatu. Przejrzyj nasz pełny katalog.
Olej do układu wspomagania Olej przekładniowy SSF CHF 11S (1L) (do ukladów wspomagania); FORD 1384110; FORD M2C204 A2

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Olej do układu wspomagania

RAVENOL - Olej przekładniowy SSF CHF 11S (1L) (do ukladów wspomagania); FORD 1384110; FORD M2C204 A2

Olej do układu wspomagania

* Zdjęcia pełnią rolę poglądową

Cena katalogowa:
68.84 PLN netto
W magazynie: >9 szt.

Informacje o towarze:

GRUPA: Oleje przekładniowe
Producent: RAVENOL
Indeks: RAV SSF FLUID 1L

Pliki do pobrania:

Dodatkowe informacje katalogowe:

Zwiń
Producent: RAVENOL
Przeznaczenie: Autobusy
Nazwa: Olej przekładniowy
Przeznaczenie: Osobowe
Przeznaczenie: Agro
Pojemność: 1 [l]
Linia produktowa: SSF CHF 11S
Przeznaczenie: Ciężarowe
Przeznaczenie: Przemysł
OEM specyfikacja: FORD 1384110
OEM specyfikacja: FORD M2C204 A2
Podział piktogramy: 2. Oleje przekładniowe

RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid jest  specjalnym olejem hydraulicznym na bazie olejów syntetycznych i mineralnych z bezpopiołowymi dodatkami uszlachetniającymi. Przez specjalne sformułowanie zostają decydująco określone właściwości RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid. Gwarantujemy znakomitą stabilność oleju w niskich temperaturach.
 
RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid został zaprojektowany dla zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się również stosowanie go do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym.
 
Odpowiada wymogom normy VW TL 521 46 i posiada optymalne osiągi jako olej centralnej hydrauliki w kierowniczym układzie wspomagania, w mechanizmie kierowania osi tylnej, regulacji wzniosu, hydropneumatycznym zawieszeniu, amortyzatorach, do aktywnego tłumienia i podpory silnika, do napędu hydrostatycznego wentylatorów, alternatora i urządzenia klimatyzacyjnego, do systemów kontroli stabilizacji i trakcji (ABS/ASR/ASC), centralnego zamka, elektrohydraulicznego sterowania składanego dachu pojazdów cabrio, hydraulicznego wspomagania siły hamowania i hydropneumatycznego zawieszenia w pojazdach marki VW, Audi, Seat, Skoda. Szczególnie nadaje się do zastosowania w zimnych krajach.
 
Właściwości:
 
- Ekstremalnie niską temperaturę krzepnięcia
- Polepszoną lepkość i właściwości cierne
- Bardzo dobrą ochronę przed zużywaniem się elementów
- Wspaniałą stabilność termiczną
- Ulepszone właściwości EP
- Dużą odporność na spienienie
- Neutralne zachowanie wobec materiałów uszczelniających
- Pewna ochronę przed korozją.
 
Specyfikacje:
 
- ISO 7308
- DIN 51524 Teil 2
- VW TL 521 46 (G002 000, G004 000), MB 343.0, 345.0, CHF11S, CHF202, Opel 1940 715, Opel 1940 766,
- Ford M2C204-A, Ford 1 384 110, ZF TE-ML 02K, SAAB 93160548, BMW 83 29 0 429 576, Citroen 9979 A1

Zalecane towary: