Obs硊ga klienta i organizacja pracy warsztatu

Zmie駇y perspektyw na chwil

Wyobra sobie, 縠 jeste klientem w swojej firmie. Albo jeszcze lepiej - jednym z potencjalnych klient體. Nast阷nie zadaj sobie pytania:

Czy uwa縜sz, 縠 z 砤two渃i mo縩a dotrze do firmy?

Jakie wra縠nie odnosisz na pierwszy rzut oka?

W jaki spos骲 pracownicy i personel sprzeda縴 podchodz do Ciebie? Jak jest zorganizowana praca serwisu i jak komunikujesz si z klientem?

A wi阠, jakie by硂 Twoje do渨iadczenie jako klienta? Czy m骻砨y okre渓i mocne strony firmy?

Czy odnalaz砮 obszary wymagaj筩e poprawy?

Chodzi o to, aby zrobi odpowiednie wra縠nie i ci筭le doskonali proces obs硊gi klienta.

Wra縠nie ka縟ego klienta jest inne. Jednak縠 s one wszystkie kszta硉owane przez te same rzeczy, tj. wygl筪, komunikacj, spos骲, w jaki klient postrzega jako滄 produkt體 i oferowanych us硊g.

A teraz powr髏 do rzeczywisto渃i. To Ty jeste odpowiedzialny za stworzenie odpowiednich wra縠, kt髍e wzmocni zar體no firm, jak i mark.

W tym miejscu podpowiadamy jak zdiagnozowa bie抗c sytuacj i z jakich narz阣zi mo縠sz skorzysta, 縠by twoja praca by砤 jeszcze wydajniejsza a klienci bardziej zadowoleni.